Termeni si Conditii
Prin utilizarea site-ului Damila.ro (denumit in continuare "magazin online"), vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare Contract).
Magazinul online Damila este administrat de catre compania S.C. DAMILA S.R.L., (denumita in continuare Vanzator), inregistrata la Registrul Comerțului cu nr. J38/538/1992, avand CUI RO 2552702, capital social 2.800.000 lei, sediul social Comuna Maciuca, Sat Botorani, Judetul Valcea, Romania, fax 0250 702 981, punct de livrare produse vandute prin intermediul magazinului online: Strada Strandului, nr. 8, Ramnicu Valcea, jud. Valcea, telefon 0724 060 201 si contul bancar IBAN RO97RNCB0263004353020001 deschis la Banca Comerciala Romana - Agentia Rm. Valcea.
Contractul se aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii prin intermediul magazinului online si, odata incheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor parti.
Contractul poate fi modificat de Vanzator in functie de evolutia prevederilor legale, fara obligatia de a anunta in mod special acest lucru.
1. Confirmarea, prelucrarea si facturarea comenzilor
In momentul plasarii unei comenzi in magazinul online, Cumparatorul transmite Vanzatorului intentia de a achizitiona bunuri si servicii prin intermediul site-ului, exprimand in acelasi timp acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronica prin intermediul email-ului si / sau telefonic.
In momentul crearii unui cont in magazinul online al Vanzatorului, clientul declara pe propria raspundere ca datele personale inregistrate in respectivul cont de client sunt reale si corecte. Aceste date vor fi folosite de Vanzator pentru facturare.
Receptionarea unei comenzi in sistemul magazinului online este notificata Cumparatorului printr-un mesaj automat care contine un numar de inregistrare. Comanda intra in procesare si, daca este acceptata, Vanzatorul va trimite Cumparatorului o notificare de confirmare a comenzii si una de livrare.
Momentul trimiterii notificarii de confirmare este momentul confirmarii comenzii si, implicit, momentul incheierii contractului la distanta. Orice discutie telefonica, prin email sau pe alte cai, cu reprezentanții Vanzatorului, anterioare notificarii de confirmare nu constituie acceptări ferme ale comenzii.
Pentru fiecare comanda confirmata Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile din comanda. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.
Prin crearea unui cont inainte sau in momentul plasarii unei comenzi, Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de email furnizata.
Toate detaliile unei comenzi pot fi urmarite de Cumparator in contul sau de client.
Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de confirmare, prin transmiterea unui email catre suportclienti@damila.ro
2. Preturile, stocurile si alte informații despre produse
•Toate preturile prezentate in cadrul magazinului online includ TVA si Timbrul Verde. Preturile afisate pe www.damila.ro sunt valabile doar pentru comenzi online, cu livrare din punctul de livrare Str. Strandului nr. 8, Rm. Valcea.
Magazinele fizice Damila au politica proprie de preturi ce poate fi diferita de preturile magazinului online, va rugam sa contactati fiecare punct de lucru pentru detalii. Informatii de contact aici.
Preturile nu includ cheltuielile de livrare, acestea reprezentand costuri suplimentare ce vor fi suportate de Cumparator, cu exceptia cazurilor in care se specifica altfel pe pagina produsului.
• O parte din preturile afisate pe site se calculeaza pe baza unei formule ce are la baza pretul preluat automat din listele furnizorilor. Desi magazinul online face eforturi majore de a lista preturile corect, exista posibilitatea ca un numar de produse din catalog sa aiba preturi eronate sau valoarea transportului poate fi calculata eronat. In acest caz, ne rezervam dreptul de a va contacta personal pentru a va comunica erorile sau de a va anula direct comanda.
•Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs si se actualizeaza pentru produsele aflate “In stoc”-ul magazinului sau stocul furnizorului. Pentru produsele ce nu se afla in stoc selectati „Cere Oferta”. Vom incerca sa aducem produsele respective pe comanda speciala, durata acestui proces fiindu-va comunicata.
• Celelalte informatii din site (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile, etc.) sunt completate in site in colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate si pot fi incomplete din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei primite. Din aceste motive, Vanzatorul nu isi poate asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.
• Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul de a modifica specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila. Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online cu titlu de exemplu si pot fi diferite fata de produsele livrate (prin nuanta culoare, accesorii, aspect, etc.).
3. Plata
Produsele comandate din magazinul online pot fi achitate in avans sau la livrarea acestora.
Modalitatile de plata acceptate sunt:
• Prin intermediul cardurilor bancare, online, la punctul de livrare al Vanzatorului sau ramburs la Curier DPD, fara nici un comision suplimentar pentru Cumparator.
• Plata in rate fara dobanda online (lista completa a bancilor acceptate pentru plati online este aici);
• Plata in rate fara dobanda la sediul punctului de livrare al magazinului online al Vanzătorului (str. Strandului, nr. 8, Ramnicu Valcea, jud. Valcea), prin intermediul cardurilor de credit (lista completa a bancilor acceptate este aici);
• Prin transfer bancar;
• Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vanzatorului, pentru comenzi a caror valoare totala este mai mica de 3000 lei.
In cazul platilor online folosind cardurile bancare, magazinul online nu percepe nici un comision suplimentar Cumparatorului.
Tranzactiile se realizeaza exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, in conditii de maxima securitate garantata de procesatorul de plati si de platforma online in care magazinul Damila este gazduit. Nici o informatie legata de cardul Cumparatorului nu va fi stocata pe serverele Vanzatorului. Cumparatorul care plateste online trebuie sa furnizeze procesatorului toate detaliile cerute in pagina de plata a procesatorului.
Sunt acceptate la plata cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) si VISA (inclusiv VISA Electron). Procesatorul de plati este NETOPIA mobilPay.
Vanzatorul poate percepe plata in avans de 50% pentru anumite produse pentru care se „cere oferta” si pentru comenzile speciale, diferenta urmand sa fie achitata la momentul livrarii, la curier sau in contul Vanzatorului. Produsele aduse pe comanda speciala vor fi anuntate clientului in scris, dupa inregistrarea comenzii, iar valoarea lor nu se returneaza.
Toate comenzile a caror valoare este mai mare de 3000 lei (tva inclusiv) se platesc in avans.
Vanzatorul va face aprovizionarea si livrarea tuturor comenzilor pentru care se percepe plata in avans numai in urma inregistrarii platii complete in contul magazinului online.
4. Livrarea si manipularea comenzilor
Vanzatorul va expedia Cumparatorului produsele cuprinse in comanda acceptata in sistem de curierat sau prin intermediul flotei proprii de transport, la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei.
Vanzatorul va ambala si va pregati pentru livrare produsele in depozitul propriu si garanteaza predarea lor catre transportator in momentul confirmarii finale a preluarii coletului de catre operator transmisa prin email. In momentul in care produsele pleaca din depozitul Vanzatorului, Cumparatorul va primi un mesaj email pe adresa de mail inregistrata in contul sau de client.
Termenul de livrare pentru pentru produsele cu status "cere oferta” va fi agreat in mod obligatoriu cu Vanzatorul in momentul confirmarii comenzii, dupa verificarea disponibilitatii reale de catre operator.
Livrarea de la punctul de livrare din Ramnicu Valcea se face in intervalele orare valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online, mentionat in sectiunea Contact.
Pentru comenzile achitate prin ordin de plata bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul operatorului site-ului Damila.ro a platii integrale.
Vanzatorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare (in pagina Transport) sau, daca evalueaza in functie de tipul incarcaturii (volum, greutate, posibilitate de livrare paletizata) posibilitatea de livrare la un cost mai avantajos va transmite clientului optiunea de transport si o va valida impreuna cu acesta. Livrarea pentru produsele aflate in anumite promotii se va face conform regulamentului promotiei respective.
Vanzatorul va pregati corespunzator produsele pentru transport si va transmite urmatoarele documente insotitoare: factura fiscala, certificatele de garantie aferente, manualele de utilizare furnizate dupa caz, de catre producator sau de catre importator. Cumparatorul trebuie sa notifice prin email la suportclienti@damila.ro absenta oricaruia dintre aceste documente in termen de 48 de ore de la receptionarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se furnizate.
La pregatirea pentru transport a produselor fragile, voluminoase sau cu greutate mare Vanzatorul poate percepe o taxa de manipulare si ambalare pentru livrare, care poate varia in functie de tipul produsului intre 20 si 50 de lei. Valoarea taxei de manipulare se va comunica odata cu confirmarea comenzii de catre operator.
In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca nici la a doua tentativa livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda. Cumparatorul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari.
Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorului termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre Cumparator, comanda va fi anulata, iar Vanzatorul ii va restitui Cumparatorului sumele aferente incasate in avans.
Daca informatiile legate de facturare si livrare furnizate de catre Cumparator sunt eronate sau incomplete, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata (dupa efectuarea platii integrale si semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) sau la achitarea si semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrarilor efectuate direct de Vanzator).
In cazul in care numarul coletelor difera de cel specificat in documentele de transport, daca pachetele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, Cumparatorul poate refuza receptia sau poate cere curierului sa astepte deschiderea coletului pentru a verifica daca produsele din interior sunt afectate. Deschiderea coletului se poate face numai dupa achitarea livrarii marfii. In oricare din cazuri, Cumparatorul trebuie sa intocmeasca un proces verbal constatator in prezenta curierului si sa semnaleze acest incident imediat (intr-o ora daca este posibil) prin email la suportclienti@damila.ro sau prin telefon. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata in considerare.
5. Garantie
Produsele cumparate prin intermediul Damila.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, OUG 34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare) si politicilor comerciale ale producatorilor.
Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala. Garantia se acorda prin repararea produsului, iar in cazul in care produsul nu poate fi reparat, prin inlocuirea sau stornarea sa. Inlocuirea se face in limita stocului existent sau la reinoirea stocului.
Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garantie. Daca, in momentul receptiei, Cumparatorul constata lipsa certificatului de garantie a produsului, este rugat sa anunte acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea produsului, pe adresa de email suportclienti@damila.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Termenul de garantie specificat in certificatul de garantie incepe de la data facturarii si se prelungeste in mod corespunzator cu durata de nefunctionare, calculata ca intervalul dintre data primirii produsului in unitatea de service (data intrarii in service) si data la care produsul este adus in stare de utilizare normala si trimis catre Cumparator (moment in care Cumparatorul va fi anuntat printr-un mesaj e-mail referitor la trimiterea produsului).
Produsele cumparate prin intermediul magazinului online Damila.ro pot fi insotite de unul dintre urmatoarele tipuri de certificate de garantie: (1) certificate de garantie emise de producator / importator sau (2) certificate de garantie emise de S.C. Damila S.R.L., societatea ce opereaza magazinul online.
(1) In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsul reclamat ca defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificatul de garantie. Acest centru, autorizat de catre producator / importator, va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. In acest caz, modalitatea de acordare a garantiei cat si conditiile de garantie inscrise in aceste documente de garantie, inclusiv modalitatea de transport, prevaleaza asupra conditiilor de garantie publicate pe acest site. (2) Produsele cu certificate de garantie emise de S.C. DAMILA S.R.L. se vor solutiona de catre S.C. DAMILA S.R.L., dupa testarea si evaluarea defectului.
Produsele sunt identificate in certificatul de garantie pe baza denumirii comerciale, a codului si a numarului de serie unic (Serial Number - S/N), acolo unde exista. Stergerea seriei (Serial Number - S/N) partiala sau totala de pe produse, ruperea, deteriorarea, modificarea sau indepartarea etichetelor de identificare sau sigiliilor de garantie duce la pierderea garantiei.
Produsul pentru care se solicita garantia va fi preluat de la Cumparator de un curier trimis de Vanzator. Produsul trebuie sa fie trimis prin curier ambalat corespunzator (daca se poate chiar in ambalajul original, daca nu se poate in alta cutie dar asigurat in interior cu protectii impotriva socurilor), pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorita ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie, iar Vanzatorul nu isi va asuma responsabilitatea pentru aceste produse.
Contravaloarea transportului produselor pentru care garantia a fost acceptata si solutionata este platita de catre Cumparator. In anumite cazuri, contravaloarea transportului poate fi oferita cadou de Damila.ro (in functie de categoria de produs, anumite specificatii, promotii etc.). In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, pentru produsele care au ca rezultat final "defect nemanifestat", "teste ok" sau "anularea garantiei" (cu titlu de exemplu), Vanzatorul isi rezerva dreptul de a factura Cumparatorului contravaloarea manoperei de diagnosticare a produsului (in valoare de 50 Lei inclusiv TVA per reper reclamat) și a taxelor de transport corespunzătoare.
Solutionarea defectului este anuntata clientului prin e-mail (pe baza datelor inscrise in Fisa de intrare in service). In cazul in care Cumparatorul refuza primirea produsului sau nu raspunde la mesajul respectiv in termen de 15 zile calendaristice, produsul se va considera abandonat si nu va mai putea fi revendicat.
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi inscrise in certificatul de garantie original sau in documente separate. Aceste documente devin parte integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu durata in care produsele s-au aflat in service, calculata pana in ziua notificarii solutionarii acestora catre Cumparator.
Vanzatorul declara pe propria raspundere ca produsele comercializate prin magazinul online Damila respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022/2002 și HG 457/2003. De asemenea, Vanzatorul declara ca echipamentele electrice si electronice pe care le comercializeaza respecta cerintele normativelor europene 72/23/EEC si 93/68/EEC, prevederile HG 992/2005 privind limitarea utilizarii substantelor periculoase in echipamentele electrice si electronice, precum si prevederile HG 448/2005 privind prevenirea producerii de deseuri de echipamente electrice si electronice.
Conditii de neacordare a Garantiei
Garantia NU se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia Vanzatorului sau a service-ului autorizat (mentionata in scris) s-au defectat datorita:
1. greselilor de instalare, setare si / sau intretinere, de transport;
2. neglijentei sau neatentiei (neobservarea sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare, nerespectarea parametrilor de alimentare de exemplu tensiune, frecventa);
3. manipularii necorespunzatoare, (lovituri, crapaturi, ciobiri)
4. utilizarii produselor in conditii neadecvate (calitatea necorespunzatoare a apei, prize fara impamantare , tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, in conditii de umiditate, praf, noxe, sub actiunea substantelor chimice etc.
5. interventiilor mecanice sau plastice asupra produselor de catre persoane neautorizate;
6. schimbarii starii originale a aparatului cauzata de pastrarea in conditii improprii si de intemperii;
7. accidentelor mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc (componente/piese arse sau plesnite, surse defecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interior);
Particularitati garantie pentru obiecte sanitare
1. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile si pieselor de uzura regulata. Toate componentele, cum ar fi garniturile de etansare, acumulatorii pentru baterii cu senzor, care au o uzura naturala, sunt excluse de la garantie. Pastila ceramica a cartusului este considerata consumabil cu o uzura naturala in timp. Partile flexibile nu fac obiectul garantiei daca sunt deteriorate prin folosire neadecvata, fortari, ruperi sau uzari datorate manipularii improprii.
2. Nu se acorda garantie pentru defectiuni cauzate de:
• Montarea incorecta;
• Instalarea sau inceperea instalarii de catre personal necalificat;
• Calamitati naturale;
• Manipulare improprie
• Intretinere sau folosire necorespunzatoare.
• Defectiuni induse de factori electro-chimici, precum si o cantitate excesiva de impuritati in apa din retea (pentru prevenirea acestora este obligatorie montarea unor filtre sau robineti coltari cu filtru pe conductele de alimentare cu apa)
*Atentie: Materialele pentru racordare cad in sarcina cumparatorului.
3. Instructiuni de intretinere:
• Curatati cu detergent lichid sau numai cu clabuc de sapun;
• Indepartati depunerile de calcar folosind solutia decalcifianta;
• Dupa curatare, spalati cu apa curata si lustruiti cu o carpa curata;
• Nu folositi detergenti care contin acizi sau agenti abrazivi.
4. Pentru baterii si panouri de dus, Cumparatorul este obligat, in cadrul perioadei de garantie, sa asigure intretinerea si mentenanta produselor cu instalatori autorizati, precum si purjarea instalatiei inainte de montajul reperelor ce fac obiectul acestei garantii, astfel:
• La baterii este obligatorie schimbarea filtrelor la o perioada de 6-9 luni.
• La panouri de dus, cazi si cabine cu hidromasaj este obligatorie si curatarea instalatiilor cu solutii de decalcifiere, de catre instalatori autorizati.
Particularitati Garantie pentru Produsele Resigilate
Deoarece aceste produse resigilate beneficiaza de preturi reduse fata de produsele similare sigilate, in anumite cazuri este posibila oferirea unei perioade de garantie mai mica fata de garantia unui produs echivalent nou. Garantia produsului resigilat este specificata in descrierea produsului respectiv.
Cumparatorul poate obtine informatiile despre cum poate inregistra o cerere de garantie in articolul
Produsele RESIGILATE din oferta Damila.ro
Produsele resigilate sunt produse cu ambalaj original deschis, perfect functionale, testate de catre departamentul nostru tehnic. Exista posibilitatea in anumite cazuri ca ambalajele acestor produse sau a accesoriilor lor sa prezinte mici deteriorari. De asemenea, aceste produse pot prezenta usoare urme de uzura, ca de exemplu zgarieturi superficiale. Toate aceste deficiente estetice sunt mentionate in descrierea produsului respectiv.
Promotiile de care beneficiaza produsele noi nu se aplica produselor resigilate.
Modalitatile de cumparare, livrare si plata pentru produsele resigilate sunt aceleasi ca si in cazul produselor similare noi, sigilate.
Deoarece aceste produse resigilate beneficiază de preturi reduse fată de produsele similare sigilate, in anumite cazuri este posibila oferirea unei perioade de garantie mai mica, specificata ca atare in descrierea produsului respectiv.
Produsele resigilate nu se pot returna avand ca motivatie unul sau mai multe aspecte mentionate in descrierea produsului respectiv.
6. Returnarea produselor (inclusiv Renuntarea la cumparare)
Clientii Damila au la dispozitie serviciul de retur marfa, pe care il pot accesa in anumite conditii si dupa completarea cererii de retur si trimiterea acesteia la suportclienti@damila.ro.
Beneficiaza de drept de retur sau renuntare la cumparare numai produsele cumparate de pe www.damila.ro. Nu se accepta produse retur sau renuntare la cumparare la magazinele sau depozitele Damila.
Cumparatorul care doreste sa faca un retur sau sa renunte la cumparare va completa si trimite formularul de retur la adresa suportclienti@damila.ro.
Dupa verificarea si confirmarea receptionarii informarii, Cumparatorul va trimite produsul prin curier direct la adresa Vanzatorului (punct de livrare si retur magazin online): Damila SRL, localitatea Rm. Valcea, Strada Strandului nr. 8, cod 240015, Raureni, judetul Valcea. Vanzatorul nu are posibilitatea de a prelua coletele din nici o alta locatie.
Coletul va avea specificatia Damila.ro – Retur. Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara confirmarea receptionarii informarii de catre Vanzator si fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.
Pentru a limita riscurile de deteriorare a produselor recomandam ca produsul sa fie returnat in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte (dupa caz cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente), impreuna cu factura si Certificatul de garantie in original. Lipsa sau deteriorarea cutiei originale, deteriorarea produsului constatata la receptie sau lipsa accesoriilor si a documentelor care au insotit produsul la livrare, poate conduce la diminuarea valorii returnate Cumparatorului.
Costul returului cade in sarcina Cumparatorului. Eventualele taxe de manipulare percepute nu se returneaza.
In cazul achizitiilor din cadrul unor campanii promotionale sau pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator), vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine contravaloarea stimulentului din suma rambursata.
In cazul retururilor repetate, atunci cand se considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, Vanzatorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online www.damila.ro si alte produse pe care Cumparatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii Vanzatorului.
Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului.
Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare.
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la punctul de livrare damila.ro.
Situatii de retur
1. Renuntarea la produsul achizitionat (Renuntare la cumparare)
Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de renuntare la un produs achizitionat fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).
Notificarea de renuntare la cumparare se face in scris, in termen de 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a produsului.
Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.U.G. Nr. 34/2014 ) si costurile suplimentare rezultate in urma diminuarii valorii produselor, daca aceasta diminuare este constatata.
Cumparatorul care renunta la cumparare va returna Vanzatorului produsele fara intarzaiere nejustificata, in decurs de cel mult 14 zile de la data la care a informat Vanzatorul de dorinta sa de a se retrage din contract.
Produsul va fi trimis prin curier de catre Cumparator, dupa primirea raspunsului in scris la notificarea renuntarii la cumparare si mentionand pe documentul de transport numarul cererii alocata de Vanzator. Curierul angajat de Cumparator trebuie sa predea produsele direct la adresa Vanzatorului, si anume: Damila, localitatea Rm. Valcea, Strada Strandului nr. 8, cod 240015, Raureni, judetul Valcea. Vanzatorul nu are posibilitatea de a prelua coletele din nici o alta locatie.
Dupa receptionarea produselor, Vanzatorul va face o evaluare a starii de vandabilitate a produselor. Cumparatorul va suporta diminuarea valorii produselor datorata manipularii (costurile de re-aducere a produsului la starea de vandabilitate, si, daca este cazul, de inlocuire daca produsul este returnat intr-o stare foarte deteriorata care face imposibila aducerea la starea de vandabilitate).
Pentru a reduce posibilitatea de deteriorare prin manipulare, recomandam Cumparatorului sa trimita produsele in starea in care au fost primite, in cutia originala, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu factura si certificatul de garantie in original. Sub nici o forma nu se va lipi pe cutia originala a produsului scotch sau alte etichete. Recomandam supra-ambalarea cutiei originale intr-un alt ambalaj pentru a o proteja cat mai bine. Lipsa sau deteriorarea cutiei originale, deteriorarea produsului sau lipsa accesoriilor si a documentelor care au insotit produsul la livrare, vor diminua valoarea returnata Cumparatorului.
Suma pe care Vanzatorul o va returna Cumparatorului in urma evaluarii produsului, va fi transferata Cumparatorului in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de receptia produsului de catre Vanzator. Suma va fi rambursata in aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita de Cumparator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente comenzii initiale, nu se returneaza.
Sunt exceptate de la dreptul de renuntare la cumparare urmatoarele produse (conform art. 16 din OUG34/2014 actualizata):
• Produsele aprovizionate pe baza de comanda speciala;
• Produsele al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe perioada perioadei de retragere;
• Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Consumator;
• Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
• Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator (debitare, procesare, productie speciala etc.)
In aceste cazuri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a de a refuza returul si, in cazul in care produsul a fost deja trimis, de a re-expedia produsul inapoi Cumparatorului, pe cheltuiala Cumparatorului.
Important:
• Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, interventie in service, matuire, rugina, deteriorari mecanice etc.
• Produsele returnate care au beneficiat de certificate de garantie trebuie sa fie functionale, in parametrii normali si sa fie insotite de certificatul de garantie in original, documentul fiscal de achizitie in original;
• In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata;
• Produsele care nu sunt insotite de accesoriile originale nu sunt acceptate la retur.
2. Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site.
In cazul in care produsul primit nu este conform cu specificatiile de pe site mentionate in pagina produsului achizitionat (Tab-ul "Specificatii") la momentul achizitiei, Cumparatorul va informa Vanzatorul despre neconformitatea constatata.
Lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia (pana la proba contrara). Se considera exceptii cazurile in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformitaţii va trebui dovedita de Cumparator.
Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru lipsa de conformitate rezultata dintr-o manipulare sau instalare incorecta a produselor achizitionate. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de conformitate este minora.
Daca neconformitatea reclamata de Cumparator este fondata, Vanzatorul va recupera produsul de la Cumparator fara nici un cost pentru Cumparator, dar Cumparatorul este obligat sa ambaleze corespunzator produsul pentru transportul prin curier, pentru a nu fi deteriorat in timpul transportului. Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produsului in timpul transportului.
In cazul in care lipsa de conformitate este dovedita, Vanzatorul va incerca sa aduca produsul respectiv la conformitate prin masuri reparatorii cu exceptia situatiei in care masura reparatorie este imposibila sau disproportionata. In cazul acestei situatii exceptionale, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat sau, daca nici inlocuirea nu este posibila, pentru rambursarea valorii produsului.
O masura reparatorie va fi considerata ca disproporţionata, daca impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare (a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate (b) importanta lipsei de conformitate (c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
ATENTIE: Nu se considera neconformitate situatia in care produsul primit nu este identic cu cel din imaginea produsului de pe site. Aceste imagini sunt ilustrative, pot contine produse diferite ca aspect, uneori plasate in ambiente specifice care pot sugera mai bine utilitatea produsului.
3. Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzător
In cazul livrarii in alta cantitate sau a unui alt produs,Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client.
Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de către Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.
4. Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie)
In acest caz, Cumparatorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului, prin completarea formularului si transmiterea la suportclienti@damila.ro. Costurile de transport si manipulare sunt gratuite pentru client in acest caz de retur.
Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru transport, pentru a nu suferi deteriorari suplimentare.
Atentie: Nu se pot returna ca nefunctionale produsele desigilate si puse in functiune / testate la ridicarea din punctele de livrare ale Vanzatorului.
5. Produsele Resigilate
In cazul produsele resigilate achizitionate de pe site-ul Damila.ro, acestea nu se pot returna avand ca motivatie unul sau mai multe aspecte mentionate pe site in descrierea produsului la achizitie.
7. Conditii generale de utilizare a Voucherelor
Voucherele emise de Vanzator (sub forma unor coduri promoţionale) sunt instrumente cu ajutorul carora se pot efectua plati totale sau partiale pentru produsele achizitionate din magazinul online www.Damila.ro. Codurile de voucher se emit electronic si pot fi transmise in format electronic prin e-mail, sau fizic, in format tiparit. Voucherele pot fi generale (codul de voucher este comunicat public) sau individuale (codul de voucher este dedicat cumparatorului si este alocat in contul acestuia, numai cumparatorul avand acces la acest cod).
Regulile specifice de aplicare ale fiecarui voucher vor fi comunicate la emiterea acestuia si pot include restrictionarea la anumite produse sau categorii de pe site, dar nu vor suprascrie aceste conditii generale de utilizare. Valabilitatea oricarui voucher este limitata, data valabilitatii va fi specificata impreuna cu codul promotional.
Voucherele nu se pot cumula intre ele si nu pot fi preschimbate in bani sau alte bunuri/beneficii.
Voucherul utilizat, chiar si partial, nu mai poate fi folosit pentru noi achizitii, fiind anulat la momentul utilizarii. In cazul anularii Comenzii in care s-a utilizat Voucherul, Clientul poate solicita reactivarea codului promotional respectiv in conditii similare, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa suportclienti@damila.ro, furnizand detaliile necesare. Nu este insa garantata emiterea unui alt cod promotional, magazinul online avand dreptul de a refuza acest lucru.
Pentru a putea utiliza Voucherul pentru achitarea unei achizitii pe site-ul www.Damila.ro, trebuie introdus codul unic al Voucherului in sectiunea aferenta din pagina cosului de cumparaturi. Adaugarea produselor si a Voucherului in cosul de cumparaturi nu reprezinta rezervarea produselor si inregistrarea comenzii; o comanda este inregistrata numai dupa finalizarea tuturor pasilor si apasarea butonului "Comanda" si este acceptata in momentul confirmarii ei de catre Vanzator. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru orice fapt care determina imposibilitatea utilizarii unui Voucher, cauzata de schimbarea adresei de e-mail a clientului, de neprimirea, necitirea corespondentei de catre acesta, etc.
In cazul voucherelor emise in urma unor campanii promotionale, nerespectarea ulterioara a conditiilor de participare si/sau validare duce la anularea voucherului si recuperarea valorii acestuia de catre magazinul onlne, acolo unde este cazul.
In cazul returului unuia sau mai multor produse a caror achizitie a generat un voucher, Vanzatorul va recupera valoarea voucherului din valoarea produsului returnat (in cazul in care voucherul respectiv a fost deja rascumparat).
In cazul in care Vanzatorul considera ca un voucher a fost aplicat abuziv, isi rezerva dreptul de a anula comanda in care a fost folosit voucherul respectiv fara a putea fi obligat sa ofere nici un detaliu suplimentar.
In cazul Voucherelor cu coduri individuale transmisibile, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere detalii suplimentare persoanei care aplica voucherul si de a anula folosirea voucherului daca detecteaza un comportament necorespunzator.
8. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Declaratie de confidentialitate
Damila S.R.L., cu sediul in comuna Maciuca, jud. Valcea, inregistrata la Registrul Comertului Valcea cu nr. J38/538/1992, cod unic de identificare RO2552702 respecta confidentialitatea datelor conform prevederilor legale in vigoare. In aceasta declaratie va informam in legatura cu datele pe care le colectam atunci cand vizitati site-ul nostru si scopurile pentru care le folosim.
Mai multe detalii privind politica de confidentialitate gasiti aici.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Damila SRL respecta politica GDPR.
a). Masuri pentru protectia datelor in acord cu GDPR
DAMILA SRL si-a desemnat responsabil cu protecția datelor cu caracter personal, in conformitatea cu GDPR (aplicabil incepand cu data 25 mai 2018) si respecta politicile GDPR. DPO Damila: Dl. Iulian Puican, email dataprotection@damila.ro.
b). Exprimarea acordului pentru scopul de marketing
Prin bifarea optiunilor corespunzatoare puse la dispozitie in acest sens, va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra sa fie prelucrate in scop de marketing direct pe cai electronice (e-mail), de catre DAMILA si sa primiti newsletter-uri si/sau alerte periodice prin e-mail prin care sa va tinem la curent cu noutatile noastre legate de produse si/sau servicii.
c). Informatii despre clienti
Accesarea website-ului www.damila.ro va permite inregistrarea unor informatii personale (ex. IP). Sectiunea “Contact” iti va solicita o serie de date cu caracter personal, precum numele, numarul de telefon si adresa de e-mail. Formularul de discutie directa cu un operator Damila (chat) solicita, in cazul in care operatorul nu este online, date privind numarul de telefon si adresa de email, pentru a fi in masura sa va contactam ulterior si sa va oferim informatiile solicitate.
Furnizand aceste informatii, DAMILA SRL le va putea folosi in viitor pentru a iti raspunde si oferi serviciile dorite sau pentru a-ti trimite informatiile si materialele solicitate.
In cazul in care esti de acord, vom folosi datele pe care ni le-ai furnizat si pentru a-ti trimite alte informatii utile despre ofertele DAMILA SRL.
Vei putea renunta in orice moment sa mai primesti mesaje si comunicari din partea DAMILA SRL.
d). Transmiterea informatiilor
DAMILA SRL isi asuma ca nu va transmite datele tale personale niciunei alte persoane sau companii, in afara de partenerii autorizati sa asigure servicii in numele DAMILA SRL. Nicio alta parte, persoana fizica sau companie, nu va avea voie sa foloseasca informatiile tale in propriul lor interes sau al unei alte parti.
e). Folosirea fisierelor de tip “cookie”
“Cookie” sunt fisiere mici sau informatii stocate de browser-ul de internet, pe dispozitivul de pe care accesati acest site. DAMILA SRL foloseste aceste fisiere pentru a colecta alte informatii decat personale pe durata vizitei tale pe site-ul www.damila.ro, cum ar fi zonele site-ului pe care le vizitezi si activitatile la care ai participat pe site.
DAMILA SRL nu colectează informatii cu caracter personal fara acordul dumneavoastra, dar in cazul in care v-ati dat acordul pentru folosirea lor, le putem corela impreună cu fisierele “cookie”, pentru a putea avea o imagine mai clara asupra navigarii pe www.damila.ro
Toate imaginile de pe website-ul www.damila.ro sunt cu titlu de prezentare si nu implica obligatii pentru DAMILA SRL.
f). Alte mentiuni
DAMILA SRL nu poate fi trasă la răspundere pentru eventuale greseli privind continutul site-ului.
www.damila.ro isi rezerva dreptul de a suspenda temporar sau permanent website-ul www.damila.ro. DAMILA SRL nu poate fi trasa la raspundere pentru eventualele daune provocate in urma suspendarii website-ului www.damila.ro
9. Drepturile de proprietate intelectuala
Damila este marca inregistrata, aflata in proprietatea DAMILA SRL. Eventualele multiplicari sau preluari fara autorizarea prealabila din partea DAMILA SRL vor fi sanctionate potrivit legislatiei in vigoare.
Numele magazinului online si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea Vanzatorului și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
Continutul site-ului - text si imagini - este creatia Vanzatorului cu exceptia descrierilor de produse si a imaginilor aferente, care pot apartine producatorilor si este protejat prin Legea dreptului de autor si a drepturilor conexe.
Numele și siglele persoanelor juridice, precum și denumirile produselor pot fi mărci inregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite email la adresa suportclienti@damila.ro
10. Forta majora si litigiile
Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Prezentul Contract este supus legii romane.
Eventualele litigii aparute intre Cumparator si Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente. Pentru a sesiza un eventual litigiu, Cumparatorul este rugat sa trimita un email la adresa suportclienti@damila.ro care sa contina datele de identificare pentru a putea fi contactat de reprezentantul pentru conciliere al Vanzatorului. Timpul de raspuns al unei sesizari este de 3 zile lucratoare.