POLITICA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT
S.C. DAMILA S.R.L. isi focalizeaza intraga activitate pe cerintele si asteptarile clientilor, protectia mediului si a resurselor naturale, precum si pe protejarea vietii si sanatatii tuturor celor ce lucreaza cu sau pentru noi. in acest sens, promovam o politica de reducere a impacturilor negative aferente activitatilor noastre asupra mediului si de control a riscurilor profesionale privind sanatatea si securitatea ocupationale.
Ca urmare, Politica managementului de la cel mai inalt nivel al organizatiei noastre, referitoare la sistemul de Management Integrat (calitate-mediu-sanatate si securitate ocupationala) este definita ca permanenta preocupare pentru:
cresterea satisfactiei clientilor nostri, oferind produse si servicii de calitate superioara, conforme cu specificatiile si prevederile contractuale, la un pret competitiv, in conditiile realizarii unui profit bun pentru organizatie si a unui salariu motivant pentru angajati, acestia fiind considerati ca cea mai importanta resursa de care dispune organizatia noastra;
satisfacerea cerintelor si imbunatatirea continua a eficacitatii si eficientei Sistemului de Management Integrat;
asigurarea conditiilor de infrastructura, mediul de lucru, echipamentele de monitorizare si masurare si, dupa caz, echipamentele individuale de lucru si protectie, necesare realizarii produselor/serviciilor conform cerintelor specificate si implicite, conformarii cu cerintele legale, de reglementare si cu alte cerinte la care organizatia subscrie;
stabilirea unor metode adecvate de comunicare si consultare pentru implicarea intregului personal al organizatiei in mentinerea si imbunatatirea continua a Sistemului de Management Integrat, inclusiv prin stimularea initiativelor in domeniu;
protejarea mediului inconjurator si utilizarea rationala a resurselor naturale;
identificarea, in timpul cel mai scurt posibil, a pericolelor ce pot sa apara pe linia sanatatii si securitatii ocupationale, inclusiv factorii asociati lor si implementarea masurilor ce se impun pentru prevenirea aparitiei acestora;
dezvoltarea sentimentului de incredere atat la nivelul factorilor de decizie din cadrul organizatiei, cat si in randul angajatilor;
analizarea periodica pentru a se asigura ca politica ramane relevanta si adecvata pentru organizatia noastra.